Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparativní studie marketingové komunikace značek Versace a Zara v letech 2009-2010
Grundmanová, Lenka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se věnuje problematice módního marketingu, konkrétně marketingové komunikaci značek Versace a Zara v letech 2009-2010. Versace a Zara reprezentují oděvní společnosti ze dvou diametrálně odlišných oblastí oděvního průmyslu - v prvním případě jde o značku prodávající luxusní zboží, oděvy a doplňky nejvyšší kvality a cenové kategorie, v druhém případě o společnost typickou masovou produkcí a prodejem a s cenami spíše na dolní konci nabídky. V první polovině práce se věnuji značkám samotným - jejich historii, vývoji a především současné situaci na světovém a českém trhu a dále jejich cílovým skupinám, které jsem se pokusila co nejpřesněji vymezit. Cílem práce bylo zjistit, zda a jaký mají rozdíly v charakteru značek, jejich ekonomickém postavení a cílových skupinách vliv na způsoby marketingové komunikace. Porovnávala jsem všechny komunikační kanály od klasické reklamy až po korporátní kulturu, vždy jednak v kontextu příslušného oblasti průmyslu a jednak s ohledem na specifika zkoumané značky. Studie vychází z globální komunikace značek a dále sleduje míru odchýlení komunikace značek na českém trhu a její případná specifika. Kromě závěrečného srovnání komunikace značek Versace a Zara jsem se pokusila vyvodit i obecné závěry aplikovatelné pro marketingovou komunikaci v módním...
Odpovědnost za vady v obchodních závazkových vztazích
Grundmanová, Lenka ; Eichlerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
Odpovědnost za vady v obchodních závazkových vztazích Tématem této diplomové práce je institut odpovědnosti za vady v obchodních závazkových vztazích, tedy ve vztazích, které ještě i dnes vznikají v režimu obchodního zákoníku. Odpovědnost za vady z kupní smlouvy (případně dalších smluvních typů) je významnou částí odpovědnostních vztahů, které mohou ze závazků vznikat. Vzhledem k probíhající rekodifikaci soukromého práva je práce zaměřena především na srovnání současné (zákon č. 513/ 1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění) a budoucí (zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) právní úpravy s cílem vymezit nejdůležitější změny, které při rekodifikaci nastanou, a současně vyhodnotit, jakým způsobem ovlivní postavení stran ve smluvním závazku. Komparaci jsem se rozhodla provést systematicky dle jednotlivých aspektů institutu odpovědnosti za vady a dle toho jsem též strukturovala kapitoly. Po úvodu a stručném historickém exkurzu jsem nejprve přistoupila k obecné charakteristice odpovědnosti za vady v obou předpisech. V následujících kapitolách pak rozebírám jednotlivé aspekty zkoumaného institutu, a to definici vadného plnění a druhy vad, rozsah odpovědnosti a možnosti liberace, povinnost prohlídky a notifikace, právům z odpovědnosti, jakož i záruku za vady. Kapitola šestá věnující se nárokům z...
Sociální zabezpečení rodičů při péči o děti
Vojta Grundmanová, Lenka ; Koldinská, Kristina (vedoucí práce) ; Tomšej, Jakub (oponent)
Sociální zabezpečení rodičů při péči o děti Abstrakt Rigorózní práce "Sociální zabezpečení rodičů při péči o děti" se zabývá tématem legislativního rámce současného práva sociálního zabezpečení, který má napomáhat rodičům efektivně sladit pracovní a osobní život v období rané péče o dítě (cca do tří let věku dítěte). Cílem práce je zhodnotit a analyzovat předpisy práva sociálního zabezpečení, jejich aplikaci a praktický dopad na rodiče pečující o děti. Práce se soustřeďuje především na sociální dávky peněžité pomoci v mateřství a rodičovského příspěvku, okrajově též na dávky porodného, otcovské a na ustanovení zákoníku práce týkající se ochrany rodiče-zaměstnance. V kontextu slaďování pracovního a osobního života komentuje též situaci v oblasti poskytování služeb péče o dítě. Úkolem práce tedy není vyložit veškeré aspekty dávek nebo teoretická analýza jednotlivých ustanovení zákonných předpisů, ale spíše praktická analýza dopadů současné právní úpravy na život rodičů a především kritická analýza nedostačujících či nefunkčních ustanovení či celých konceptů práva sociálního zabezpečení, které brzdí naši společnost v rychlejším vývoji směrem k modernímu a flexibilnímu rodičovství. Výsledek zkoumání budí rozporuplné pocity. Systému je věnováno ze strany státu enormní množství prostředků, jakož i pozornosti;...
Odpovědnost za vady v obchodních závazkových vztazích
Grundmanová, Lenka ; Eichlerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
Odpovědnost za vady v obchodních závazkových vztazích Tématem této diplomové práce je institut odpovědnosti za vady v obchodních závazkových vztazích, tedy ve vztazích, které ještě i dnes vznikají v režimu obchodního zákoníku. Odpovědnost za vady z kupní smlouvy (případně dalších smluvních typů) je významnou částí odpovědnostních vztahů, které mohou ze závazků vznikat. Vzhledem k probíhající rekodifikaci soukromého práva je práce zaměřena především na srovnání současné (zákon č. 513/ 1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění) a budoucí (zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) právní úpravy s cílem vymezit nejdůležitější změny, které při rekodifikaci nastanou, a současně vyhodnotit, jakým způsobem ovlivní postavení stran ve smluvním závazku. Komparaci jsem se rozhodla provést systematicky dle jednotlivých aspektů institutu odpovědnosti za vady a dle toho jsem též strukturovala kapitoly. Po úvodu a stručném historickém exkurzu jsem nejprve přistoupila k obecné charakteristice odpovědnosti za vady v obou předpisech. V následujících kapitolách pak rozebírám jednotlivé aspekty zkoumaného institutu, a to definici vadného plnění a druhy vad, rozsah odpovědnosti a možnosti liberace, povinnost prohlídky a notifikace, právům z odpovědnosti, jakož i záruku za vady. Kapitola šestá věnující se nárokům z...
Komparativní studie marketingové komunikace značek Versace a Zara v letech 2009-2010
Grundmanová, Lenka ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se věnuje problematice módního marketingu, konkrétně marketingové komunikaci značek Versace a Zara v letech 2009-2010. Versace a Zara reprezentují oděvní společnosti ze dvou diametrálně odlišných oblastí oděvního průmyslu - v prvním případě jde o značku prodávající luxusní zboží, oděvy a doplňky nejvyšší kvality a cenové kategorie, v druhém případě o společnost typickou masovou produkcí a prodejem a s cenami spíše na dolní konci nabídky. V první polovině práce se věnuji značkám samotným - jejich historii, vývoji a především současné situaci na světovém a českém trhu a dále jejich cílovým skupinám, které jsem se pokusila co nejpřesněji vymezit. Cílem práce bylo zjistit, zda a jaký mají rozdíly v charakteru značek, jejich ekonomickém postavení a cílových skupinách vliv na způsoby marketingové komunikace. Porovnávala jsem všechny komunikační kanály od klasické reklamy až po korporátní kulturu, vždy jednak v kontextu příslušného oblasti průmyslu a jednak s ohledem na specifika zkoumané značky. Studie vychází z globální komunikace značek a dále sleduje míru odchýlení komunikace značek na českém trhu a její případná specifika. Kromě závěrečného srovnání komunikace značek Versace a Zara jsem se pokusila vyvodit i obecné závěry aplikovatelné pro marketingovou komunikaci v módním...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.