| |
|
Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti
Prokopová, Monika ; Grolíková, Lenka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je vymezení marketingového mixu společnosti MY DVA group, s.r.o., která se především zaměřuje na oblast vývoje, výroby a prodeje kancelářského a školního nábytku. Teoretická část se zabývá pochopením a vysvětlením pojmů marketing, marketingový a komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části je obsažena analýza a zhodnocení marketingového mixu společnosti a v závěru jsou sestaveny vlastní návrhy řešení a doporučení.
|
|
Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti
Prokopová, Monika ; Grolíková, Lenka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je vymezení marketingového mixu společnosti MY DVA group, s.r.o., která se především zaměřuje na oblast vývoje, výroby a prodeje kancelářského a školního nábytku. Teoretická část se zabývá pochopením a vysvětlením pojmů marketing, marketingový a komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části je obsažena analýza a zhodnocení marketingového mixu společnosti a v závěru jsou sestaveny vlastní návrhy řešení a doporučení.
|
| |