Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kampaň Ministerstva dopravy "Nemyslíš-Zaplatíš!" v letech 2008-2009
Grieslerová, Martina ; Jirků, Vojtěch (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Kampaň Ministerstva dopravy "Nemyslíš? - Zaplatíš!" v letech 2008-2009" pojednává o dlouhodobé komunikační kampani Ministerstva dopravy ČR zaměřené proti agresivnímu a nebezpečnému provozu na pozemních komunikacích. Komunikační strategie stojí na třech pilířích, a to alkohol a psychotropní látky za volantem, agresivní a rychlá jízda a používání zádržných systémů. Pro lepší pochopení problematiky nastiňuje dopravní vývoj a dopravní situaci v ČR. Práce se též na začátku zabývá vymezením nekomerčního marketingu, v rámci něj pak sociálního marketingu a popisuje specifika tvorby sociálně marketingového plánu. Následuje případová studie kampaně, která nabízí základní charakteristiku, rozebírá jak její tvorbu, tak samotný průběh, typy jednotlivých výstupů a zvolené komunikační kanály. Dále se věnuje konsekvencím v médiích, k nimž tato, svého druhu jedinečná, kampaň vedla a v závěru hodnotí úspěšnost komunikace a dosažení plánovaných cílů, byť prozatím částečně vzhledem k faktu, že konec této kampaně je naplánován až na konec roku 2010.
Vzestup a pád News of the World
Grieslerová, Martina ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje britskému nedělnímu bulvárnímu listu News of the World. Metodou historické analýzy mapuje celou jeho historii od založení až do samotného zániku. Cílem této práce je zasadit vznik, vývoj i zánik novin do kontextu doby. Úvodní kapitoly popisují vznik periodického tisku na území Velké Británie a s tím související společenskou situaci a technologický pokrok v tiskařině. Zabývají se prvním stadiem vývoje News of the World, tedy době, kdy je vlastnila rodina Carrů. Na pozadí socio-ekonomické a politické situace rozebírají, jaké faktory přispěly k masivnímu nárůstu nákladů a velké oblíbenosti tohoto nedělníku. Druhá polovina práce mapuje vývoj listu pod vedením Ruperta Murdocha, počínaje soubojem o koupi listu proti Robertu Maxwellovi. Práce analyzuje změny, které Murdoch v těchto novinách zavedl, i přináší ukázku různých skandálů a kontroverzí, které list provázely celou jeho historii. Poslední kapitola se zabývá aférou s telefonními odposlechy, která vedla k ukončení vydávání po 168 letech a zároveň jejími dopady jak pro Murdochovo mediální impérium News Corporation, tak i pro samotný britský novinový trh a jeho samoregulační principy.
Kampaň Ministerstva dopravy "Nemyslíš-Zaplatíš!" v letech 2008-2009
Grieslerová, Martina ; Dolanská, Nora (oponent) ; Jirků, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Kampaň Ministerstva dopravy "Nemyslíš? - Zaplatíš!" v letech 2008-2009" pojednává o dlouhodobé komunikační kampani Ministerstva dopravy ČR zaměřené proti agresivnímu a nebezpečnému provozu na pozemních komunikacích. Komunikační strategie stojí na třech pilířích, a to alkohol a psychotropní látky za volantem, agresivní a rychlá jízda a používání zádržných systémů. Pro lepší pochopení problematiky nastiňuje dopravní vývoj a dopravní situaci v ČR. Práce se též na začátku zabývá vymezením nekomerčního marketingu, v rámci něj pak sociálního marketingu a popisuje specifika tvorby sociálně marketingového plánu. Následuje případová studie kampaně, která nabízí základní charakteristiku, rozebírá jak její tvorbu, tak samotný průběh, typy jednotlivých výstupů a zvolené komunikační kanály. Dále se věnuje konsekvencím v médiích, k nimž tato, svého druhu jedinečná, kampaň vedla a v závěru hodnotí úspěšnost komunikace a dosažení plánovaných cílů, byť prozatím částečně vzhledem k faktu, že konec této kampaně je naplánován až na konec roku 2010.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.