|
Komunikační strategie firmy Racio, s.r.o.
Grandič, Tomáš ; Pěček, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce Komunikační strategie firmy Racio je analýza marketingové komunikace u firmy Racio, s.r.o. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. Druhá část je aplikace jednotlivých analýz a prostřednictvím nich se snažím vyhodnotit silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti a hrozby. Ve vlastních návrzích řešení pak navrhuji novou komunikační strategii společnosti, která by zamezila některým slabým stránkám a plynoucím hrozbám pro společnost.
|
|
Komunikační strategie
Grandič, Tomáš ; Rožek, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce Komunikační strategie firmy je analýza marketingové komunikace u firmy Marks & Spencer. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. Druhá část je aplikace jednotlivých analýz a prostřednictvím nich se snažím vyhodnotit silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti a hrozby. Ve vlastních návrzích řešení pak navrhuji novou marketingovou komunikaci společnosti, která by zamezila některým slabým stránkám a plynoucím hrozbám pro společnost.
|
|
Komunikační strategie
Grandič, Tomáš ; Rožek, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce Komunikační strategie firmy je analýza marketingové komunikace u firmy Marks & Spencer. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. Druhá část je aplikace jednotlivých analýz a prostřednictvím nich se snažím vyhodnotit silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti a hrozby. Ve vlastních návrzích řešení pak navrhuji novou marketingovou komunikaci společnosti, která by zamezila některým slabým stránkám a plynoucím hrozbám pro společnost.
|
|
Komunikační strategie firmy Racio, s.r.o.
Grandič, Tomáš ; Pěček, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce Komunikační strategie firmy Racio je analýza marketingové komunikace u firmy Racio, s.r.o. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. Druhá část je aplikace jednotlivých analýz a prostřednictvím nich se snažím vyhodnotit silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti a hrozby. Ve vlastních návrzích řešení pak navrhuji novou komunikační strategii společnosti, která by zamezila některým slabým stránkám a plynoucím hrozbám pro společnost.
|