Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Unicorn, a.s.
Grämerová, Andrea ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti Unicorn a.s. na základě provedené marketingové situační analýzy. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém řízení a popisuje marketingový mix. Dále představuje metodologii, která je použita v praktické části. Praktická část obsahuje situační analýzu, v níž byl proveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Výsledkem je podklad pro zhotovení SWOT analýzy a následně sestavení EFE a IFE matice. Dále jsou představeny návrhy pro taktické cíle pomocí marketingového mixu. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který staví nejen na situační analýze, ale také kritické studii stávajících marketingových nástrojů firmy.
Analýza vývoje zahraničního obchodu ČR od vstupu do EU
Grämerová, Andrea ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Kalínská, Emílie (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj zahraničního obchodu České republiky po vstupu do Evopské unie. Nejdříve jsou zde obecně charakterizovány funkce zahraničního obchodu. Velká část této práce se zabývá teritoriální a komoditní strukturou a pomocí různých ukazatelů se je snaží analyzovat. Jsou zde také popsány změny v zahraničně obchodní politice, spojené se vstupem do Evropské unie..

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.