Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování partnerství AIESEC se společnostmi
Krahulík, Jan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Goldmannová, Dagmar (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat zpětné vazby a zhodnocení od partnerů AIESEC Praha na moji činnost v pozici "Vice-president External relations" v AIESEC Praha, kdy jsem se snažil o zlepšení komunikace a vybudování určitého partnerství. Dále přidat svoje hodnocení daných kroků, které mám nyní s odstupem času a navrhnout možné řešení. Svoji práci jsem rozdělil do 3 základních bloků -- pravidla péče o zákazníka, informace o AIESEC a budování vztahu s partnery. První dva bloky jsou spíše teoretické a snaží se vysvětlit a popsat realitu, ze které jsem vycházel. Třetí blok rozebírá jednotlivé činnosti mého působení a tyto činnosti hodnotí.
Emloyer branding mezinárodní firmy
Schäferová, Valerie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Goldmannová, Dagmar (oponent)
Konkurence na trhu práce se zintenzivňuje a situace bude pravděpodobně ještě horší, jelikož demografické trendy organizacím znemožňují náhradu kvalitních zaměstnanců jdoucích do důchodu. Mnoho společností se proto snaží přiostřit způsob vlastní prezentace potenciálním zaměstnancům a zavádí techniky brandingu do náboru zaměstnanců. Společnost, která chce svou značku efektivně využívat při "lovu" talentů, musí o kandidátech uvažovat jako o zákaznících. Je proto nezbytné určit, které atributy organizace jsou nejdůležitější pro určitý typ kandidátů a rozumět tomu, jak je nejlépe oslovit. Tato diplomová práce analyzuje aspirace belgických absolventů vysokých škol obchodního zaměření vzhledem k jejich prvnímu zaměstnání, analyzuje jejich vnímaní konkrétní firmy jako potenciálního zaměstnavatele a přináší konstruktivní i kreativní doporučení, jak zlepšit její pozici mezi konkurenty a získat status "employer of choice".
Zahraniční rozvojová spolupráce České republiky a Srbska
Goldmannová, Dagmar ; Adamcová, Lenka (vedoucí práce) ; Němečková, Tereza (oponent)
Dlouhá historie vzájemných vztahů České republiky a Srbska (potažmo Československa a Jugoslávie) získala na počátku 21. století nový rozměr: zahraniční rozvojovou spolupráci. Česká republika zařadila Srbsko mezi prioritní země své zahraniční rozvojové spolupráce především z důvodu historicko-politické, kulturní a ekonomické blízkosti. Komparativní výhodou České republiky coby dárce rozvojové pomoci Srbsku je především zkušenost (a desetiletý náskok) s procesem ekonomické transformace a začleňování do evropských struktur. S ekonomickou transformací přirozeně souvisí i rostoucí pozornost věnovaná oblasti ochrany životního prostředí; Česká republika má tedy v tomto sektoru know-how, které může Srbsku poskytnout. Česká firma Dekonta, a.s., je příkladem úspěšného zapojení českého podnikatelského subjektu do zahraniční rozvojové spolupráce v sektoru ochrany životního prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.