Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Development of Australia's Foreign Policy, her History and her Image in Czech Grammar School
Schwambergerová, Hana ; Gibbs, Michael (vedoucí práce) ; Bojarová, Marie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zahraniční politikou Austrálie posledních desetiletí. Popisuje dějiny této země, které samozřejmě výrazně ovlivnily její zahraniční politiku. K hlavním změnám ve směru australské diplomacie, které byly spuštěny událostmi druhé světové války, docházelo v druhé polovině 20. století, a od té doby se Austrálie proměňuje z neustále závislé země v silného a sebevědomého hráče na světovém diplomatickém poli. Malý průzkum mezi učiteli gymnázií stručně naznačuje, zda jsou Austrálie a její zahraniční politika a mezinárodní vztahy považovány za pro výuku důležité téma. V závěru práce se autorka pokusí nejen zdůvodnit, proč by tomu tak mělo být, avšak i naznačit možný budoucí směr a vývoj australské zahraniční politiky.
Development of Australia's Foreign Policy, her History and her Image in Czech Grammar School
Schwambergerová, Hana ; Bojarová, Marie (oponent) ; Gibbs, Michael (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zahraniční politikou Austrálie posledních desetiletí. Popisuje dějiny této země, které samozřejmě výrazně ovlivnily její zahraniční politiku. K hlavním změnám ve směru australské diplomacie, které byly spuštěny událostmi druhé světové války, docházelo v druhé polovině 20. století, a od té doby se Austrálie proměňuje z neustále závislé země v silného a sebevědomého hráče na světovém diplomatickém poli. Malý průzkum mezi učiteli gymnázií stručně naznačuje, zda jsou Austrálie a její zahraniční politika a mezinárodní vztahy považovány za pro výuku důležité téma. V závěru práce se autorka pokusí nejen zdůvodnit, proč by tomu tak mělo být, avšak i naznačit možný budoucí směr a vývoj australské zahraniční politiky.
Teaching English through Dramatic Texts
Rezková, Kateřina ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Gibbs, Michael (oponent)
Dramatické a literární texty byly vždy při výuce cizích jazyků považovány spíše za rozptýlení než za zdroj materiálu k procvičování jazyka. Hlavním cílem této diplomové práce je obhájit užívání dramatických textů při výuce anglického jazyka se zvláštním důrazem na výhody, které tyto texty nabízejí jako příklady autentické a přirozené komunikace. Z pohledu studentů, tyto texty mohou být obvzláště přínosné jako zdroj jazyka, se kterým se studenti setkají ve skutečném životě. Přínos, který dramatické texty mohou znamenat pro výuku angličtiny, je doložen ukázkovými pracovními listy, které jsou součástí praktické části. Dramatické texty se ukázaly být hodnotným zdrojem pro vytváření doplňkových materiálu jak pro učitele tak, jak z průzkumu mezi studenty vyplývá, i pro studenty. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.