Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení produktu Kingswood společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. na český trh.
Vrbská, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gebrt, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie při vstupu nového výrobku na trh. Jejím cílem je zhodnocení kroků, které doprovázely uvedení cideru Kingswood na český trh prostřednictvím porovnání vizí marketingové strategie s výstupy ze spotřebitelského průzkumu a situační analýzy zasazené do podmínek odvětví výroby a prodeje ciderů v České republice. K sumarizaci závěrů je použita SWOT analýza, která přiblíží situaci produktu Kingswood a vytvoří východiska pro následné směřování marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.