Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozmanitá výuka anglického jazyka na 1. st. ZŠ
Gebauerová, Iveta ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je pokusit se ukázat, že výuka anglického jazyka především v jejich samotných počátcích může být značně rozmanitá. Diplomová práce Rozmanitá výuka anglického jazyka představuje teorii multičetných inteligencí zasazenou do výuky angličtiny na 1. stupni ZŠ. Tato práce plně respektuje principy Gardnerovy teorie a snaží se je uplatnit v praxi. Teoretická část se zaměřuje na koncepci a pojetí předmětu Anglický jazyk jak z hlediska státní a školské politiky, tak z rozmanitého přístupu při výuce. Představuje program Začít spolu se svými metodickými východisky, díky nímž poskytuje pro výuku ideální prostor. Hlavní pozornost je věnována teorii multičetných inteligencí v kontextu s výukou angličtiny. Vytvoření projektu respektující teorii Howarda Gardnera a jeho následná aplikace do výuky je ve výzkumné práci mapována v praxi na ZŠ Angel s programem Začít spolu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Rozmanitá výuka anglického jazyka na 1. st. ZŠ
Gebauerová, Iveta ; Stará, Jana (oponent) ; Kargerová, Jana (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je pokusit se ukázat, že výuka anglického jazyka především v jejich samotných počátcích může být značně rozmanitá. Diplomová práce Rozmanitá výuka anglického jazyka představuje teorii multičetných inteligencí zasazenou do výuky angličtiny na 1. stupni ZŠ. Tato práce plně respektuje principy Gardnerovy teorie a snaží se je uplatnit v praxi. Teoretická část se zaměřuje na koncepci a pojetí předmětu Anglický jazyk jak z hlediska státní a školské politiky, tak z rozmanitého přístupu při výuce. Představuje program Začít spolu se svými metodickými východisky, díky nímž poskytuje pro výuku ideální prostor. Hlavní pozornost je věnována teorii multičetných inteligencí v kontextu s výukou angličtiny. Vytvoření projektu respektující teorii Howarda Gardnera a jeho následná aplikace do výuky je ve výzkumné práci mapována v praxi na ZŠ Angel s programem Začít spolu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.