Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Common mistakes Czech students make in English and their Remedial Treatment
Ganev, Ondřej ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Hofmannová, Marie (oponent)
Nejčastější chyby, kterých se dopouštějí čeští studenti v anglickém jazyce, představuje hlavní téma diplomové práce. Teoretická část se zabývá především představením výukových metod TEFL (Metody pro výuku angličtiny jako cizího jazyka). Tyto metody jsou rozebírány z hledisek technik, strategií a základních principů každé metody. Důraz je kladen nejen na roli učitele a jeho vztah k studentům, ale především na postoji, jaký zaujímáme k určité metodě v oblasti hodnocení chyb. Představení jednotlivých metod má za cíl poukázat na vztah mezi chybami a metodami samotnými. Z hlediska problematiky chyb se práce zaměřuje také na jejich klasifikaci. Praktická část se skládá z příkladů chyb, kterých se studenti dopustili ve svých souvislých písemných projevech. Chyby jsou rozděleny do několika skupin, zahrnujících gramatiku, pravopis, problematiku chybného užití slova a také slovosledu. Diplomová práce dále navrhuje možnosti nápravy chyb a snížení jejich výskytu. Cílem práce je také porovnat úroveň znalosti anglického jazyka jednotlivých studentů na střední škole cestovního ruchu v Praze, kde autor práce působí jako profesor anglického jazyka.
Common mistakes Czech students make in English and their Remedial Treatment
Ganev, Ondřej ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Hofmannová, Marie (oponent)
Nejčastější chyby, kterých se dopouštějí čeští studenti v anglickém jazyce, představuje hlavní téma diplomové práce. Teoretická část se zabývá především představením výukových metod TEFL (Metody pro výuku angličtiny jako cizího jazyka). Tyto metody jsou rozebírány z hledisek technik, strategií a základních principů každé metody. Důraz je kladen nejen na roli učitele a jeho vztah k studentům, ale především na postoji, jaký zaujímáme k určité metodě v oblasti hodnocení chyb. Představení jednotlivých metod má za cíl poukázat na vztah mezi chybami a metodami samotnými. Z hlediska problematiky chyb se práce zaměřuje také na jejich klasifikaci. Praktická část se skládá z příkladů chyb, kterých se studenti dopustili ve svých souvislých písemných projevech. Chyby jsou rozděleny do několika skupin, zahrnujících gramatiku, pravopis, problematiku chybného užití slova a také slovosledu. Diplomová práce dále navrhuje možnosti nápravy chyb a snížení jejich výskytu. Cílem práce je také porovnat úroveň znalosti anglického jazyka jednotlivých studentů na střední škole cestovního ruchu v Praze, kde autor práce působí jako profesor anglického jazyka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.