Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita služeb v Solarium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem
Galušková, Silvie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Kvalita služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybraného sportovního zařízení - Solárium Fitness BBC Evropská, zanalyzovat jejich názory, odhalit případné mezery ve službách tohoto sportovního zařízení a v případě potřeby navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně kvality služeb a tím k větší spokojenosti zákazníků. Dílčím cílem je porovnání spokojenosti zákazníků Solárium Fitness BBC Evropská s konkurentem. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu nabízených služeb, jakou si zákazník představuje v ideálním fitness centru, a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb v Solárium Fitness BBC Evropská. Výsledky: Průzkum spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ukázal, že jsou klienti s těmito službami velmi spokojeni a dosahují vyšší spokojenosti než zákazníci zkoumané konkurence. Také ale odhalil malé rezervy u některých služeb, které je potřeba pro dosažení naprosté spokojenosti zákazníků vylepšit. Ke zvýšení úrovně kvality těchto služeb by mohla posloužit...
Kvalita služeb v Solarium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem
Galušková, Silvie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Kvalita služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybraného sportovního zařízení - Solárium Fitness BBC Evropská, zanalyzovat jejich názory, odhalit případné mezery ve službách tohoto sportovního zařízení a v případě potřeby navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně kvality služeb a tím k větší spokojenosti zákazníků. Dílčím cílem je porovnání spokojenosti zákazníků Solárium Fitness BBC Evropská s konkurentem. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu nabízených služeb, jakou si zákazník představuje v ideálním fitness centru, a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb v Solárium Fitness BBC Evropská. Výsledky: Průzkum spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ukázal, že jsou klienti s těmito službami velmi spokojeni a dosahují vyšší spokojenosti než zákazníci zkoumané konkurence. Také ale odhalil malé rezervy u některých služeb, které je potřeba pro dosažení naprosté spokojenosti zákazníků vylepšit. Ke zvýšení úrovně kvality těchto služeb by mohla posloužit...
Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Sport centra Evropská, s.r.o.
Galušková, Silvie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Sport Centra Evropská, s.r.o. Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybraného sportovního zařízení - Sport Centrum Evropská, s.r.o., zanalyzovat jejich názory, odhalit případné mezery ve službách tohoto sportovního zařízení a následně navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně kvality služeb a tím k větší spokojenosti zákazníků. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku, který jsem osobně předkládala klientům sportovního centra. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu nabízených služeb, jakou si zákazník představuje v ideálním fitness centru a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb ve Sport Centru Evropská, s.r.o. Výsledky: Průzkum spokojenosti zákazníků se službami ve Sport Centru Evropská, s.r.o. ukázal, že jsou klienti s těmito službami spokojeni. Zejména odhalil rezervy u některých služeb, které je potřeba pro dosažení naprosté spokojenosti zákazníků vylepšit. Ke zvýšení úrovně kvality těchto služeb by mohla posloužit doporučení, která jsou navrhnuta v této práci. Klíčová slova: fitness centrum, sportovní služby, spokojenost zákazníka, kvalita...

Viz též: podobná jména autorů
2 GALUŠKOVÁ, Soňa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.