Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané nástroje marketingové strategie firmy Stoklasa
Galiová, Simona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat možnosti využití vybraných sociálních sítí coby nástrojů marketingové strategie a následně zhodnotit možnosti jejich využití v rámci marketingové strategie společnosti Stoklasa textilní galanterie s. r. o. Teoretická část se věnuje zařazení sociálních sítí do kontextu marketingových nástrojů, charakteristice sociálních sítí a poté již konkrétním sociálním sítím a možnostem jejich využití v marketingu. Praktická část hodnotí způsob stávající komunikace společnosti na sociálních sítích a její úspěšnost. Závěrem jsou poskytnuta doporučení pro budoucí využití sociálních sítí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.