Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The effects of Marketing over the Supply Chain - the Case of Škoda
Galewicz, Marie Christine ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Ravet, Denis (oponent)
Cílem práce je odpovědět na otázku, jaké jsou přínosy cíleného online marketingu na dodavatelské řetězce výrobců automobilů. Příkladem je automobilka Škoda. Práce je založena na přehledu automobilového průmyslu v Evropě a ve zbytku světa. Jsou v ní vysvětleny dopady online marketingu na rozhodnutí spotřebitele při koupi automobilu. Z tohoto důvodu je analyzován dodavatelský řetězec a způsob, jakým je reflektováno rozhodnutí spotřebitele ve výrobním procesu. V závěru je analyzováno nejnovější řešení aplikované skupinou Wolkswagen: sdílená platforma.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.