Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problémy ve využití informačních technologií při výuce na prvním stupni ZŠ. Analýza současného stavu na Praze 1
Galata, Peter ; Horník, Vlastimil (vedoucí práce) ; Sedláčková, Daniela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění informačních a komunikačních technologií (ICT) do základních škol v ČR, zvláště pak na jejich prvním stupni. Stručně nastiňuje historický vývoj vzdělávacích pomůcek v ČR od 19. století až do začátku 21. století, kdy začal rozvoj informačních technologií výrazně ovlivňovat způsob vzdělávání. Vylíčena jsou specifika informační společnosti a vliv ICT v dnešní době. Z pohledu implementace a výuky ICT ve školách rozebírá práce i strategie v oblasti vzdělávání na evropské úrovni i v rámci ČR. Popsány jsou tři základní aspekty procesu zavádění ICT do škol (potřebný hardware, software a vzdělání učitelů) včetně rizik a problémů doprovázejících tento proces. Na příkladu ZŠ Lupáčova v Praze je zobrazen úspěšný proces zavádění ICT do prostředí základní školy a jejího vzdělávacího procesu, zahrnuta je i analýza současného stavu v této oblasti na základních školách na Praze 1.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.