Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design of a torque vectoring control system for a Formula student vehicle
Gadas, Petr ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Míša, Jiří (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with the challenges of increasing vehicle performance during cornering by implementing an active torque distribution system into a Formula Student racing vehicle. This paper will touch upon the design, simulation, and further testing of the algorithm which, based on selected parameters, distributes the driving torque on the driven axle in order to achieve optimal cornering performance. This system was designed based on targeted dynamic behaviour of a car when driving through a corner. Key results were obtained from simulating the system in a virtual environment and were further validated during physical track testing. The overall aim was to increase vehicle cornering performance and control in order to reduce lap time.
Měření flexibility komponent podvozku vozidla
Gadas, Petr ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Míša, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem kinematiky a elastokinematiky náprav vozidel, návrhem a výrobou přípravku pro měření poddajnosti jednotlivých komponent podvozku, a následným provedením měření a vyhodnocením dat. Cílem je vyjádřit průběh tuhosti součástí podvozku vozu Formule Student Dragon X, která bude přiřazena počitačovému modelu podvozku v multi-body softwaru, čímž se dosáhne realističtějšího výpočtového modelu pro návrh kinematiky a dynamiky vozidla.
Měření flexibility komponent podvozku vozidla
Gadas, Petr ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Míša, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem kinematiky a elastokinematiky náprav vozidel, návrhem a výrobou přípravku pro měření poddajnosti jednotlivých komponent podvozku, a následným provedením měření a vyhodnocením dat. Cílem je vyjádřit průběh tuhosti součástí podvozku vozu Formule Student Dragon X, která bude přiřazena počitačovému modelu podvozku v multi-body softwaru, čímž se dosáhne realističtějšího výpočtového modelu pro návrh kinematiky a dynamiky vozidla.

Viz též: podobná jména autorů
2 Gadas, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.