Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích
GUŠL, David
Cílem bakalářské práce "Ekonomická efektivita marketingu na sociálních sítích" je definovat a navrhnout vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích k propagaci vybraného subjektu, tímto subjektem je spotřební družstvo Jednota České Budějovice provozující supermarkety Terno a Trefa. Práce blíže popisuje podnik a jeho aktivity v rámci online prostředí a zejména na sociálních sítích, kdy se věnuje pozornost příspěvkům placené propagace a přehledům aktivit uživatelů stránek spravované Jednotou na sociálních sítích. Klade se důraz na efektivitu aktivit na sociálních sítích. Pro návrhy byly využity i data z distribučních portálů letáků a odpovědi respondentů na výzkumnou otázku "Sledují zákazníci Terna sociální sítě tohoto supermarketu?" a "Ovlivnily sociální sítě zákazníky ke koupi produktu?". Návrhy mají za cíl zvýšit ekonomickou efektivitu aktivit na sociálních sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.