Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
První dva roky začínajícího učitele mateřské školy
Fukalová, Iveta ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: První dva roky začínajícího učitele AUTOR: Iveta Fukalová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, PhD. ABSTRAKT: Tato bakalářská práce se zabývá uváděním začínajících učitelů do praxe v prostředí mateřských škol. Vychází z požadavků na začínajícího učitele, uvádějícího učitele a ředitele školy, jejich společné cíle a způsoby spolupráce. Popisuje kompetence obou rolí učitelů, podmínky pro adaptaci v novém prostředí, způsob komunikace a sociální role v kolektivu pracovníků mateřské školy. Zaměřuje se na různou míru péče věnovanou začátečníkům, mnohdy nedostačující a demotivující, na pozitivní přístup ředitele a zvolení vhodného uvádějícího učitele. V praktické části prezentuje výsledky dotazníkového šetření, které je zaměřené na představy začínajících učitelů, zpětnou vazbu již vyučujících pedagogů a pohled ředitelů škol na danou problematiku. Klíčová slova začínající učitel, uvádějící učitel, adaptace, komunikace, pracovní podmínky, zpětná vazba
První dva roky začínajícího učitele mateřské školy
Fukalová, Iveta ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: První dva roky začínajícího učitele AUTOR: Iveta Fukalová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, PhD. ABSTRAKT: Tato bakalářská práce se zabývá uváděním začínajících učitelů do praxe v prostředí mateřských škol. Vychází z požadavků na začínajícího učitele, uvádějícího učitele a ředitele školy, jejich společné cíle a způsoby spolupráce. Popisuje kompetence obou rolí učitelů, podmínky pro adaptaci v novém prostředí, způsob komunikace a sociální role v kolektivu pracovníků mateřské školy. Zaměřuje se na různou míru péče věnovanou začátečníkům, mnohdy nedostačující a demotivující, na pozitivní přístup ředitele a zvolení vhodného uvádějícího učitele. V praktické části prezentuje výsledky dotazníkového šetření, které je zaměřené na představy začínajících učitelů, zpětnou vazbu již vyučujících pedagogů a pohled ředitelů škol na danou problematiku. Klíčová slova začínající učitel, uvádějící učitel, adaptace, komunikace, pracovní podmínky, zpětná vazba

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.