Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Aqupalace Praha 2009
Frydrychová, Barbora ; Janák, Vladimír (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
1 Název: Marketingová strategie společnosti Aquapalace Praha v roce 2009 Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci marketingové strategii, analyzovat již proběhlé kampaně a akce a na základě výsledků analýz a pozorování navrhnout změny ve stávající marketingové strategii. Metoda: Analýza bude provedena pomocí popisné analýzy, analýzy STEP a SWOT, pozorování a dotazníkové šetření. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou situaci společnosti Aquapalace Praha v oblasti marketingu, zvláště marketingových kampaní a akcí. Vyhodnocení marketingových kampaní a akcí na základě pozorování a získaných výsledků a navrhnutí změn ve stávající marketingové strategie. Klíčová slova: Popisná analýza, analýza STEP, analýza SWOT, pozorování, marketingová strategie, marketingová kampaň, akce (event), PR, Aquapalace Praha, aquapark

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.