|
Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Fritschová, Lenka ; Tomšíková, Kateřina (vedoucí práce) ; Lenka, Lenka (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu" se
zabývala segmentem odborných škol v lounském regionu. Jejím cílem bylo zmapovat
a následně zanalyzovat marketingové strategie vybraných středních odborných škol.
V teoretické části bakalářské práce byly vymezené pojmy související s oblastí školství
a marketingem. Pro zpracování praktické části bakalářské práce byly využity dvě
metody metoda obsahové analýzy, v jejímž rámci byly posuzovány nástroje
marketingového mixu, a metoda dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření bylo
vedeno s vybranými respondenty žáky prvních ročníků středních odborných škol
v Žatci. Na základě zjištěných výsledků byla navržena vlastní doporučení, která by
mohla pomoci školám v jejich komunikaci s veřejností a mohla by mít vliv na zvýšení
zájmu žáků o studium na těchto školách.
|
| |
|
Závěrečná zpráva o řešení projektu v programu Trvalá prosperita MPO v roce 2006-2007
Myslil, V. ; Stibitz, M. ; Jiráková, H. ; Fritschová, L. ; Šafanda, Jan ; Burda, J. ; Brož, K. ; Karous, M. ; Landa, I. ; Procházka, M. ; Gregor, P. ; Wolfbauer, J. ; Kalaš, P. ; Motlík, J. ; Alinče, Z. ; Spudil, J. ; Pechar, T. ; Mužák, J. ; Sciranková, L.
Projekt řešil možnosti využití litoměřické geotermální struktury. Tato struktura byla vytipována jako vhodná na základě studií geotermálních poměrů českého masívu na území naší republiky.
|