Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firemní kultura mezinárodních společností v českém kulturním prostředí
Golasíková, Martina ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Frey, Petr (oponent)
Cílem mé diplomové práce je vysvětlení pojmu firemní kultura. V teoretické části se zaměřuji na kulturu obecně a různé aspekty firemní kultury. V praktické části je pak popsána firemní kultura nejmenované americké společnosti a švýcarské společnosti Nestlé a čtenář zde nalezne i srovnání firemních kultur obou společností.
Moderní trendy v oslovování zákazníků prostřednictvím komerčních komunikací
Smejkalová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Frey, Petr (oponent)
Práce vychází z historie vývoje oboru komerčních komunikací. Popisuje východiska pro moderní trendy v oslovení zákazníků, jako je situace na trhu zboží a služeb, spotřební trendy a změny na mediálním trhu. Věnuje se otázce přesycení klasickou reklamou a alternativním způsobům oslovení zákazníků. Konkrétně jsou charakterizovány následující formy oslovení: virální reklama, interaktivní webové stránky a video na webu, sociální sítě a blogy v komerční komunikaci, reklama v počítačových hrách a virtuálních světech, mobilní reklama, interaktivní venkovní média, digitální televize, engagement marketing, product placement, guerilla marketing a ambientní média a digitální média v místě prodeje. Pozornost je věnována i trendu k větší sociální odpovědnosti firem. V závěru je formulován stručný odhad vývoje v reklamním průmyslu v následujících letech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.