Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loajalita v módním průmyslu
Frühauf, Daniel ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Cílem práce je analyzovat věrnost zákazníků na trhu módy a oděvů, identifikovat zákaznické vnímání a účast ve věrnostních programech, provést komparaci věrnostních programů největších módních domů a zhodnotit současné přístupy k jejich využívání. Na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení pro tvorbu věrnostních programů na trhu s módou a oblečením. V řešení bylo použito metod focus group, dotazníkové sondy, expertních rozhovorů, desk research a tržního testu, které byly zaměřeny na loajalitu a věrnostní programy v módním průmyslu. Trh módy je rozdělen do segmentů nízkonákladového, masového, luxusního a přístup k loajalitě ze strany zákazníků a firem je odlišný v každém segmentu. Přínosem práce je komparace věrnostních programů na trhu módy a testování vybraných forem programů. Výsledky poznatků z výzkumu představují východisko pro získání loajálních zákazníků v módním průmyslu.
Možnosti využití nekonvenční dopravy
Frühauf, Daniel ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Kurc, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním a možnostmi osobní nekonveční dopravy v Čechách a ve světě. Nejprve popisuji historii nekonvenčních dopravních prostředků přes lanové dráhy v Čechách, až po ostatní nekonveční technologie ve světě. Hlavním cílem je analyzovat nekonveční dopravní prostředky ve světě, určit jejich výhody a rozhodnout, zda je nekonveční doprava výhodná, či ne. V další části práce se věnuji projektu Dráhy podpěrných bodů. Závěrečná část je věnována zhodnocení projektu vzhledem k silniční a vlakové osobní dopravě na venkově a také ke zhodnocení dotazníkového šetření, jak je nekonveční doprava vnímána lidmi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.