Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mé diplomové práci je vypracována marketingová strategie nově vzniklé společnosti zabývající se obchodem vínem. Cílem je úspěšné etablování společnosti Víno Slovácko na trh. Sekundárním cílem bude rozšíření sortimentu, stabilizace postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti. V první části se budu zabývat analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a identifikací zákazníka a jeho požadavků. Na základě tohoto průzkumu následuje podrobná marketingová strategie. V marketingové strategii jsem se primárně soustředila na marketing produktu, a to nové produktové řady moravských vín.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mé diplomové práci je vypracována marketingová strategie nově vzniklé společnosti zabývající se obchodem vínem. Cílem je úspěšné etablování společnosti Víno Slovácko na trh. Sekundárním cílem bude rozšíření sortimentu, stabilizace postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti. V první části se budu zabývat analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a identifikací zákazníka a jeho požadavků. Na základě tohoto průzkumu následuje podrobná marketingová strategie. V marketingové strategii jsem se primárně soustředila na marketing produktu, a to nové produktové řady moravských vín.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.