Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování značky Vichy
Flodrová, Tereza ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce popisuje fungování kosmetické značky Vichy v kontextu mateřské společnosti L´Oréal. Zkoumá postavení Vichy na českém trhu, prostřednictvím dotazníkového průzkumu u skupiny mladých žen.
Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu.
Flodrová, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Harmon, Lenka (oponent)
Práce se zabývá přístupy k měření hodnoty / ekvity značky z pohledu zákazníka a firmy. V praktické části analyzuje ekvitu vybraných značek jogurtů metodami Equity Builder a Brand Power a formuluje doporučení pro rozvoj ekvity jednotlivých značek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.