Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka matematiky online v primě osmiletého gymnázia
Flejberková, Dorota ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce) ; Vondrová, Naďa (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje zavedení rovnic v osmiletém gymnáziu v rámci online výuky. Diplomová práce je zaměřena na akční výzkum v kontextu online výuky v primě osmiletého gymnázia. Jde o sérii vyučovacích hodin zaměřených na rovnice, které jsem odučila v Gymnáziu OPEN GATE. Cílem práce je sledovat vlastní posun v didaktické oblasti v nestandardní formě výuky. Předložená práce se opírá o teoretická východiska, praktická část se soustředí na výukový experiment. K dosažení cíle jsem si vytyčila následující úkoly: - Pojednat o možných formách distanční výuky. - Sepsat teorie lineárních rovnic. - Analyzovat učebnice 1. stupně i 2. stupně ZŠ nejprve z pohledu přípravného období rovnic a poté propedeutiky rovnic v rámci 2. stupně ZŠ. - Evidovat sledované jevy spojené reflexí. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část je členěna do čtyř kapitol: Vymezení pojmů, Distanční výuka, Lineární rovnice na ZŠ, Analýza učebnic. Praktická část navazuje na teoretickou, staví na analýzách a priori o průběžnou reflexi. Popis realizace scénářů je doprovázen průběžnou reflexí a posteriori reflexí. Závěr prezentuje klíčová místa reflexe mého výukového experimentu. Analýza a reflexe hodiny jsou uvedeny do souvislosti s analýzou učiva o rovnicích, prezentovaného ve...
Výuka matematiky online ve vybraném ročníku nižšího stupně víceletého gymnázia
Flejberková, Dorota ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce) ; Vondrová, Naďa (oponent)
Diplomová práce se věnuje zavedením rovnic na osmiletém gymnáziu v rámci online výuky. Diplomová práce je zaměřená na akční výzkum v kontextu online výuky v primě osmiletého gymnázia. Jde o sérii vyučovacích hodin zaměřených na rovnice, které jsem odučila na Gymnáziu OPENGATE. Cílem práce je sledovat vlastní posun v didaktické oblasti. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí teoretické a praktické. Teoretická část je členěna do pěti kapitol: Vymezení klíčových pojmů, Opětovné uzavírání a otevírání škol v ČR a porovnání s jinými zeměmi Evropské unie, Specifika ovlivňující podobu online výuky, Teorie lineárních rovnic, Analýza učebnic. Praktická část na ni navazuje a staví na analýzách a priori o průběžnou reflexi. Praktická část tvorbou scénářů navazuje na teoretickou část. Popis realizace scénářů je doprovázen průběžnou reflexí a posteriori reflexí. Závěr prezentuje klíčová místa reflexe. Analýza a reflexe hodiny jsou dány do souvislosti s analýzou učiva o rovnicích prezentovaného ve vybrané řadě učebnic jak na prvním, tak druhém stupni základní školy. Praktická část se realizovala na nižším stupni osmiletého gymnázia, a to přesně v primě, tedy 6. ročníku ZŠ. V práci jsou shrnuty jednotlivé zprávy ČŠI, které v období pandemie vydala, kde byly zkoumány dopady pandemie jak ze strany učitelů, žáků i...
Výuka matematiky online ve vybraném ročníku nižšího stupně víceletého gymnázia
Flejberková, Dorota ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce) ; Novotná, Jarmila (oponent)
Diplomová práce je založena na odučené praxi během pandemie vedené v on-line prostředí. Zkoumá možnosti on-line výuky matematiky a pojmy spojené s ní, jak vést kvalitní výuku matematiky v on-line prostředí. Cílem práce je porovnat distanční vzdělávání v České republice a ve vybraných zemích Evropské unie. Současná situace v evropském školství se změnila a v období od jara 2020 přešla na dosud netradiční výuku online. Práce vychází z těchto podmínek a sleduje tři hlavní roviny: rešeršní, kde jsou jednak popsána teoretická východiska, jednak sumarizována data k online výuce ve světě, která jsem získala na internetu a poslední kde jsem v daném kontextu pozorovala praxi jak z pozice hospitujícího studenta, tak z pozice vyučujícího. Praxe se odehrávala v primě nižšího gymnázia, kdy se výuka zaměřovala na řešení rovnic. Analýza a reflexe hodiny jsou dány do souvislosti s analýzou učiva o rovnicích prezentovaného ve vybrané řadě učebnic jak na prvním, tak druhém stupni základní školy. V práci jsou shrnuty jednotlivé zprávy ČŠI, které v období pandemie vydala, kde byli zkoumány dopady pandemie jak ze strany učitelů, žáků i rodičů. Závěr práce prezentuje shrnutí nabytých zkušeností a doporučení formulovaných v širším kontextu online výuky. KLÍČOVÁ SLOVA Online výuka; školní matematika; osmileté gymnázium;...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.