Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Daňová harmonizace v EU a její aplikace na Českou republiku a Velkou Británii
Flídrová, Barbora ; Váška, Jan (vedoucí práce) ; Kasáková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce hledá odpověď na výzkumnou otázku, zda díky harmonizaci dochází ke sbližování daňových soustav České republiky a Velké Británie a zda vybrané státy harmonizační směrnice plně respektují. V první části jsou podrobně vysvětleny klíčové pojmy, historie daňové harmonizace v Evropské unii, ekonomický pohled na daňovou harmonizaci, současná podoba daňové harmonizace a očekávaný budoucí vývoj. Analýza se zaměřuje především na tyto instrumenty daňové politiky: daň z přidané hodnoty, daně spotřební a korporátní daně. Druhá část se zabývá aplikací daňové harmonizace na Českou republiku a Velkou Británii. Jsou předloženy konkrétní příklady, jak se daňová harmonizace odráží v daňových soustavách těchto států, a statistiky daňových sazeb, na základě kterých lze dobře srovnat vývoj daňové politiky obou států. V diskuzi pak dochází k syntéze poznatků uvedených v první i druhé části a je tak možné zodpovědět výzkumnou otázku.
Daňová harmonizace v EU a její aplikace na Českou republiku a Velkou Británii
Flídrová, Barbora ; Váška, Jan (vedoucí práce) ; Kasáková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce hledá odpověď na výzkumnou otázku, zda díky harmonizaci dochází ke sbližování daňových soustav České republiky a Velké Británie a zda vybrané státy harmonizační směrnice plně respektují. V první části jsou podrobně vysvětleny klíčové pojmy, historie daňové harmonizace v Evropské unii, ekonomický pohled na daňovou harmonizaci, současná podoba daňové harmonizace a očekávaný budoucí vývoj. Analýza se zaměřuje především na tyto instrumenty daňové politiky: daň z přidané hodnoty, daně spotřební a korporátní daně. Druhá část se zabývá aplikací daňové harmonizace na Českou republiku a Velkou Británii. Jsou předloženy konkrétní příklady, jak se daňová harmonizace odráží v daňových soustavách těchto států, a statistiky daňových sazeb, na základě kterých lze dobře srovnat vývoj daňové politiky obou států. V diskuzi pak dochází k syntéze poznatků uvedených v první i druhé části a je tak možné zodpovědět výzkumnou otázku.
Vliv marketingových výdajů na výsledky vybraného internetového obchodu
Flídrová, Barbora ; Kloudová, Dana (vedoucí práce) ; Rod, Aleš (oponent)
Tato práce zkoumá řešení problému měření efektivnosti reklamy. Pomocí ekonometrické analýzy je kvantifikován vliv marketingových nákladů na denní tržby jistého slevového portálu, který poskytl svá data o tržbách, nákladech na marketing i počtu návštěvníků z období od června 2011 do července 2014. Ekonometrická analýza se ukázala být dobře aplikovatelnou metodou pro měření výsledků reklamy, obě exogenní nákladové proměnné se ukázaly být významné a byl potvrzen jejich pozitivní vliv na denní tržby. Výsledky analýzy umožnily slevovému portálu optimalizovat marketingový mix efektivnější spotřebou marketingového rozpočtu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.