Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza podnikové kultury hotelového řetězce Hong Ngoc Dynastie Group
Vu, Thanh Nhan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Fischerová, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá podnikovou kulturou, jejím popisem, významem ve společnosti a analýzou podnikové kultury hotelového řetězce Hong Ngoc Hotel Group, zvláště hotelem Hong Ngoc Dynastie. Práce je rozdělena do tří částí. Obsahem teoretické části jsou základní poznatky o podnikové kultuře, autorka zde rozebírá pojem podniková kultura, její základní vlastnosti a typy podnikové kultury. Praktická část je zaměřena na hotelový řetězec Hong Ngoc Hotel Group, kde je představen hotel Hong Ngoc Dynastie. Autorka se zde zabývá analýzou a popisem podnikové kultury hotelů Hong Ngoc Dynastie a XY sídlící v Praze. Poslední část své práce věnuje porovnávání těchto dvou podnikových kultur a návrhu zlepšení pro hotel Hong Ngoc Dynastie, aby se přiblížila svému cíli stát se jedním z uznávaných hotelů v mezinárodním prostředí.
Psychologie práce vedoucích na dětském táboře a jejich motivace k práci
Dudová, Jitka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Fischerová, Martina (oponent)
Cílem této práce bude analýza pracovní náplně vedoucích a instruktorů na dětských táborech a sledování jejich motivace. Práce bude rozdělena na teoretickou část, ve které popíšu náplň práce vedoucích na dětském táboře a jaká je jejich možná motivace k lepšímu výkonu práce. Druhá část bude empirická, v té bude proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Cílem tohoto šetření bude zjistit, zda jsou pracovníci na dětských táborech dostatečně motivováni a zda je způsob vedení na jejich táboře uspokojivý. Popřípadě budou navrhnuta možná inovativní opatření, která by mohla zvýšit jejich motivaci k pracovnímu výkonu.
Obsah reklamního sdělení a jeho vliv na příjemce
Schilla, Ondřej ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Fischerová, Martina (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prezentovat a posoudit obsah reklamního sdělení a jeho dopad na příjemce. V teoretické části jsou podrobně rozebrány úloha psychologie v reklamě, jakož i související psychologické koncepce a metody. První oddíl praktické části této bakalářské práce zkoumá vliv dvanácti nejčastěji používaných metod prezentace reklamního sdělení. V tomto ohledu se velice osvědčil autorův vlastní dotazník. Odpovědi získané v terénu autor posoudil a důkladně zanalyzoval. Ve druhém oddíle autor analyzuje nejúspěšnější reklamy za rok 2012 podle oficiálního žebříčku EFFIE. Zde bylo aplikováno know-how z teoretické části.

Viz též: podobná jména autorů
2 Fischerová, Michaela
2 Fischerová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.