Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové plánování hotelu Pytloun Design v Liberci
Filingerová, Petra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním Pytloun Design Hotelu v Liberci. Cílem práce je na základě situační analýzy definovat marketingový cíl hotelu a navrhnout marketingovou strategii k dosažení stanoveného cíle. První část práce je teoretická a zahrnuje vymezení základních pojmů jako ubytovací zařízení, marketingové plánování či marketingový mix. Druhá část obsahuje analýzu makroprostředí, mikroprostředí, konkurence, zákazníků a současného marketingového mixu. V závěrečné části je stanoven marketingový cíl a strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.