Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nová média a společnost
Fedorová, Markéta ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Diplomová práce se zabývá fenoménem nových médií a jejich vlivu na společnost. Práce se věnuje především jejich vlivu na chování lidí a na znalosti. První část práce (Kapitoly Úvod a Teoretické základy) uvádí do problematiky a rozpracovávají teoretický rámec médií, komunikace, znalostí a některých vybraných důsledků informatizace. Třetí kapitola (Vývoj médií) se pokouší zmapovat vývoj médií od vzniku řeči až po současná elektronická média s přihlédnutím k limitům jejich konzumentů, společnosti i médií samotných. Čtvrtá kapitola (Vliv nových médií na znalosti a chování) se zabývá vybranými aktuálními tématy vlivu médií na společnost ze dvou perspektiv. První z nich přináší pohled na vztah nových médií a znalostí. Poukazuje na záplavu informacemi na úkor jejich kvality a na trend zrychlování přístupu k informacím a prací s nimi. Kapitola dále na konkrétních příkladech dokazuje, jak se informace mohou stát efektivním nástrojem manipulace pro mocenské, politické a ekonomické zájmy. Rovněž naznačuje rizika chybného rozhodování lidí v důsledku dezinformací. Druhý pohled nastiňuje proměny chování lidí v kyberprostoru; naznačuje, jaké jsou projevy splývání jevištního a zákulisního chování. Pátá kapitola (Empirický výzkum) na základě předchozího textu práce formuluje hypotézy o vlivu nových médií na znalosti a chování lidí a v rámci výzkumu usiluje o ověření jejich platnosti. Šestá kapitola (Jak využívat nová média) navrhuje cestu řešení, kterou by se měla společnost vydat za předpokladu, že cílem bude výchova jedince, který v informační a mediální společnosti obstojí. Poslední kapitola (Závěr) shrnuje základní myšlenky a snaží se nabídnout možná řešení a nastínit vývoj, kterým by se měla společnost ve vztahu k novým médiím ubírat.
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
Fedorová, Markéta ; Šušáková, Zdena (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani.

Viz též: podobná jména autorů
1 FEDOROVÁ, Milada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.