Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Digital Marketing Strategy
Feťková, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem digitální marketingové strategie pro vybranou firmu, realitní kancelář - FOK, sro Prešov. Cílem diplomové práce je analýza a vymezení nejefektivnějších způsobů a možností propagace firmy na internetu a to s důrazem na charakter firmy a na specifika trhu s nemovitostmi. V diplomové práci je použita SOSTAC metoda pro co nejefektivnější naplánování digitální marketingové strategie. Hlavním přínosem a cílem praktické části diplomové práce je optimalizace současné marketingové komunikace, inzerce a následné doporučení konkrétní postup při propagaci realitní kanceláře na internetu a jejího dalšího rozvoje internetového marketingu.
marketing strategy of the selected company
Feťková, Jana ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Kandráčová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová strategie vybrané firmy" se konkrétně zabývá slovenskou firmou F.O.K, s.r.o. Prešov, která je realitní kanceláří. Cílem této práce je návrh marketingové strategie a komunikačního mixu pro realitní kancelář F.O.K, s.r.o. Prešov spolu s možnými návrhy na zlepšení a doporučeními, které budou podloženy vlastním dotazníkem. Teoretická část popisuje a vysvětluje východiska marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. V práci se autorka věnuje i specifikům marketingu na realitním trhu. Tyto východiska jsou následně aplikovány v praktické části, kde je vypracována vhodná marketingová strategie, komunikační mix a SWOT analýza pro realitní kancelář.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.