Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie specifického produktu
Fasselová, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií Komerční banka,a.s. pro studentské konto G2, která vznikla v roce 2007. Do jednoho roku po jejím uvedení se banka stala lídrem trhu se studentskými konty, a to i přes silnou konkurenci produktů nabízených tomuto segmentu. Cílem práce je uvést teoretické přístupy k tvorbě marketingové strategie, ilustrovat činnosti spojené s jejím zaváděním a zhodnotit její úspěšnost, popř. navrhnout určité korekce.
Marketingová strategie konkrétní firmy
Fasselová, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií Komerční banky,a.s., jedné z nejdůležitějších bankovních institucí u nás. Cílem práce je představit organizaci, fungování a činnosti jednotlivých oddělení marketingu Komerční banky a na základě těchto informací podat představu právě o její celkové marketingové strategii. Pro vytvoření lepší představy dodávám vizuály propagačních a jiných materiálů, které lze nalézt nejen v příloze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.