|
Marketingový mix podniku
Rybková, Martina ; Faltusová, Ludmila (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Jádro této bakalářské práce tvoří návrh na vylepšení marketingové strategie sítě pojízdných stánků specializujících se na kávu a pochutiny. Téma je rozděleno do tří hlavních částí, aby lépe rozklíčovalo problematiku. Úvodní teoretická část se zaměřuje na základní pojmy marketingu, jeho mixu a prostředí. Analytická část pak poskytuje důkladné zhodnocení současné situace společnosti pomocí relevantních analýz. V závěrečné části jsou prezentovány konkrétní návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení celkového marketingového mixu podniku.
|
|
Česká ekonomická diplomacie jako podpora exportu do Německa
Faltusová, Ludmila ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Ehler, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou české ekonomické diplomacie. Cílem je zhodnotit roli ekonomické diplomacie ČR v podpoře zahraničního obchodu s Německem. Práce je rozdělena na pět kapitol, první kapitola obsahuje teoretické vymezení pojmu, druhá kapitola se zabývá vývojem ekonomické diplomacie v ČR od roku 1989 až dodnes, ve třetí kapitole je popsán současný model české ekonomické diplomacie, ve čtvrté kapitole je detailněji vymezena síť podpory exportu v Německu a pátá kapitola je věnována případové studii dvou českých exportních firem.
|
|
Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens
Faltusová, Ludmila ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vlčková, Magdalena (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá porovnáním podnikové strategie společnosti OEZ před a po převzetí koncernem Siemens. V práci propojuji teoretické poznatky s praxí v podniku. Po důkladném představení obou společností se zabývám samotnou akvizicí a motivy k ní vedoucími. V další části jsou popsány a porovnány jednotlivé politiky marketingového mixu před a po převzetí. V poslední kapitole jsou zpracovány SWOT analýzy a pomocí jejich komparace zhodnocuji dopad akvizice na strategii podniku. Cílem mé práce je popsat, porovnat a zhodnotit situaci, ve které se podnik nacházel před akvizicí a ve které se nachází nyní. Hlavním přínosem je tedy zhodnocení akvizice s ohledem na popsané oblasti a také celkové zhodnocení pomocí SWOT analýz.
|