Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace neziskového projektu Handipet Rescue se zaměřením na komunikaci s dárci
Falešníková, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Pro tuto práci jsem stanovila dva hlavní cíle, a to popsat možnosti marketingové komunikace a fundraisingu při komunikaci neziskových organizací s individuálními dárci a tyto informace zároveň dále využít při analýze a návrhu na zlepšení marketingové komunikace neziskového projektu Handipet Rescue. V teoretické části práce se nejprve věnuji obecně fungování neziskových organizací v České republice a následně se dostávám konkrétně k tématu marketingu v neziskové oblasti. Popisuji zde zejména jeho využití a specifika, kterými se tato oblast vyznačuje, nakonec se věnuji také konkrétním možnostem a současné praxi. V poslední kapitole teoretické části pak obecně shrnuji aktuální situaci s neziskovými organizacemi a dárcovstvím v České republice. Následuje praktická část, která obsahuje nejprve představení vybraného projektu Handipet Rescue a následně se věnuji analýze jeho současné situace, ke které jsem zvolila metody SWOT, PEST a Porterovu analýzu pěti sil, a analýze komunikace. Následně v práci prezentuji výsledky, které přinesl výzkum zaměřený na postoj lidí, kteří mají vztah ke zvířatům, k neziskovým organizacím zaměřeným na pomoc zvířatům v nouzi a jejich povědomí o Handipet Rescue. Všechna tato data jsou následně využita při návrhu na zlepšení komunikační strategie, kterému se věnuji v poslední...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.