Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Směry hathajógy v současnosti praktikované v ČR, vhodnost jejich využití u tělesně postižených
Farová Gilová, Kateřina ; Hátlová, Běla (vedoucí práce) ; Stackeová, Daniela (oponent)
Název: Směry hathajógy v současnosti praktikované v ČR a vhodnost jejich využití u tělesně postižených Hatha Yoga Trends Practiced in the Czech Republic at the Present Time and Their Suitability for Disabled People Cíle práce: Ve své práci bych ráda nejprve vymezila pojem hathajógy jako takové. Z vlastní zkušenosti vím, že minimálně v laické veřejnosti bývá tento termín často velmi nejasný. Dále bych ráda popsala směry hathajógy praktikované na území České republiky. Hlavním směrům hathajógy bych se pak ráda věnovala podrobněji. Chtěla bych popsat jejich rozdíly, přednosti i negativa, účinnost na pohybový aparát a držení těla a vhodnost jejich užití u různých skupin zdravotně postižených. Metody: Pozorování Rozhovor Anamnéza Výsledky: Dle mého pozorování pro potřeby tělesně postižených je nejlépe využitelná a vhodná Jóga podle Iyengara. Využitelný je i systém Jóga v denním životě. Klíčová slova: Jóga, hathajóga, ásana, Jóga podle Iyengara, Jóga v denním životě, Vinyasa Ashtanga Yoga 2
Koncept volného času ve vztahu k životu předškolního dítěte
FÁROVÁ, Kateřina
Diplomová práce zkoumá, zda lze pojem volný čas aplikovat na životní situaci dětí předškolního věku, případně v jakém smyslu. Analýzou, jaký význam má volný čas v předškolním věku. Objevením způsobu využití volného času v předškolním věku, tak aby byly co nejvhodnější vzhledem k vývojovým zvláštnostem předškolního věku. Nalezením způsobů propojení pedagogiky volného času a preprimární pedagogiky, kde autorka spatřuje možnosti spolupráce vzhledem k obrovskému rozvoji volnočasových aktivit, růstu populace předškolních dětí a rozvojem poznatků vývojové psychologie.
Komparace pojetí francouzské a české předškolní výchovy - idejí, tendencí a realizace.
FÁROVÁ, Kateřina
Cílem této bakalářské práce je komparace předškolní výchovy, zachycující sjednocující i rozdílné pojetí idejí, tendencí a realizace ve Francii i v České republice. První část práce se zabývá teoretickým srovnáním celkového pojetí předškolní výchovy v historii, v současnosti i jejími budoucími vizemi v obou zemích. Komparací shod a rozdílů, z nichţ vyplývá obohacující inspirace. Druhá část je koncipována jako dotazníkový průzkum mapující konkrétní přístup k předškolnímu vzdělání v současnosti z pohledu předškolních pedagogů a rodičů předškolních dětí ve Francii i v Čechách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.