Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Regulace účetnictví v Německu
Erbenová, Lenka ; Žárová, Marcela (vedoucí práce) ; Janhuba, Miloslav (oponent)
Diplomová práce popisuje systém regulace účetnictví v Německu. V úvodu se zabývá jednotlivými faktory, které německé účetnictví a výkaznictví ovlivňují. Dále je zde popsána účetní legislativa. Podrobně jsou zde vysvětleny i zásady řádně vedeného účetnictví, včetně porovnání s IFRS. Poslední kapitola se věnuje Německému výboru pro účetní standardy.
Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu se značkou Škoda Auto. Diplomová práce se zabývá externí komunikací Škoda Service. V diplomové práci je popsán stávající komunikační mix a zhodnoceny v současnosti nasazené reklamní materiály a další marketingové aktivity Škoda Service. Na základě této analýzy jsou navrženy doplňující metody komunikace, které mohou být Škoda Service implementovány do stávajícího komunikačního mixu.
Expanze společnosti Škoda Auto a.s. na východní trhy
Butta, Petr ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
DP ukazuje proces internacionalizace společnosti Škoda Auto a.s. se zaměřením na expanzi na nové východní trhy patřící do skupiny tzv. emerging markets. Práce charakterizuje automobilové trhy v Rusku, Indii a Číně a následně uvádí i samotnou pozici Škody Auto. Tato pozice je sledována z hlediska zvolených forem vstupů na tyto zahraniční trhy (hypotéza). Dále je pozornost věnována nabízené produktové řadě a dosaženým prodejním výsledkům. Závěrem jsou autorem v rámci SWOT analýzy doporučeny další možné budoucí kroky pro společnost Škoda Auto na těchto trzích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.