Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti segmentačních proměnných z hlediska reklamy.
Erbanová, Nela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem diplomové práce je postihnout významné segmentační proměnné, která formují marketingovou komunikaci s důrazem na reklamu. Teoretická část se zabývá pojmy segmentace trhu, segmentační proměnné, marketingová komunikace, reklama, výzkum. Praktická část je zaměřena na realizaci vlastního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a na vyhodnocení otázek z Market Media Lifestyle. Zapojena jsou pouze tradiční popisné segmentační proměnné. Otázky v dotazníku jsou rozděleny do několika okruhů: důvěra k reklamám, vliv reklamy při výběru a koupi výrobku, odsuzování reklamy, reklama v mediatypech (televize, rádio, internet a sociální sítě, venkovní reklama, tisk). V závěru práce jsou odkryty významné segmenty a navrženo doporučení ke zlepšení marketingových aktivit v reklamě.
Specifika nákupního chování v případě potravin
Erbanová, Nela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o nákupním chování v případě potravin se zaměřením na čokoládu a víno. První část je zaměřena na teorii nákupního chování. V teoretické části jsem se zabývala samotným pojmem nákupní chování, faktory, které ovlivňují nákupní chování, kupním rozhodovacím procesem, základními směry pohledu spotřebitelova chování, situačními vlivy, typy kupního rozhodovacího procesu, segmentací trhu, rozdílem mezi spotřebitelem a zákazníkem. V poslední části teorie jsem se zabývala teorií marketingového výzkumu. Stěžejní je pak praktická část, kde jsem se zabývala vlastním primárním výzkumem, využila jsem písemného dotazování v podobě dotazníku. Dotazník se skládal z otázek týkající se nákupního chování v případě potravin - čokolády a vína 65 respondentů žijícíh v Ústí nad Labem. Následně jsem vyhodnotila a dosažené výslekdy jsem porovnala se získanými výsledky ze stránek MML. Cílem práce nebylo pouze zmapovat nákupní chování, ale i navrhnout opatření ke zlepšení nákupních podmínke ve městě Ústí nad Labem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.