Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Asistent pedagoga v primární škole
Englová, Eliška ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá funkcí asistenta pedagoga v primární škole. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřuji na inkluzivní vzdělávání, které souvisí se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá kapitola teoretické části se věnuje asistentu pedagoga, jeho kvalifikačním a osobnostním předpokladům. Dále se zde zabývám rolí a činností asistentů v primární škole a jejich pracovní náplní. Třetí část je věnována spolupráci mezi učiteli a asistenty. Uvádím, jaké jsou možné přínosy a rizika této spolupráce. Vzhledem k aktuální epidemiologické situaci jsem praktickou část zaměřila na spolupráci asistentů a učitelů během distanční výuky. Využila jsem metodu polostrukturovaných rozhovorů. Z výsledků výzkumů vyplývá, že každá kooperace je vedena jiným způsobem. Většina učitelů si uvědomuje výhody této spolupráce a zapojovala a spolupracovala s asistenty i během distanční výuky, při které asistenti fungovali nejen jako podpora pro žáky s SVP. KLÍČOVÁ SLOVA asistent pedagoga, inkluze, inkluzivní vzdělávání, primární škola, spolupráce asistenta pedagoga a učitele

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.