Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Virální marketing
Tesařová, Lenka ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Endtová, Simona (oponent)
Bakalářská práce pojednává o efektivním propagačním nástroji zvaný virální marketing. Hlavním přínosem práce je vymezení pojmu a pramenů vzniku virálního marketingu, provedení analýzy procesů virálního marketingu, definování postupů a pravidel pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření. Také je pojednáváno o charakteristikách sociálních médií a jejich dělení podle zaměření a marketingové taktiky. Práce se týká sociální sítě Facebook, vymezení jeho pojmu, počátky vzniku a statistiky uživatelů. Je pojednáváno o použití Facebooku pro marketingové účely s vypozorovanými a praktickými příklady. Hlavním cílem práce je analýza vytvořeného projektu na sociální síti Facebook a potvrzení nebo vyvrácení hypotézy o virálním šíření daného projektu. Závěrem práce jsou analyzovány případné nedostatky virální kampaně a zhodnocené informací z provedené analýzy dat.
Využítí Internetu v marketingové strategii HVB Bank Czech Republic a.s.
Endtová, Simona ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Chvojka, Jan (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní strategii HVB Bank v internetovém marketingu, navrhnout začlenění internetu jako média do marketingového mixu firmy a nastínit možná zlepšení v této oblasti pro HVB Bank. V první části položím teoretický základ obsahu své práce, a proto představím sít Internet jako nástroj marketingové strategie. Významná část práce bude věnována marketingovému mixu se specifickým zaměřením na internet. V druhé části své práce se již budu věnovat konkrétní aplikaci nástrojů internetového marketingu v HVB Bank.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.