Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
International Brand Management of Taiwanese Companies
Liu, Tan-Ya ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Eickhoff, Matthias (oponent)
Podnikatelské prostředí se v současné době stává vice a vice konkurenčním; společnosti jsou nuceny posilovat své pozice prostřednictvím zesílení svých marketingových strategií a brand managementu. Vytvořit značku a vyvinout brand management je značnou výzvou pro taiwanské výrobce původních produktů (ODMs) nebo původních zařízení (OEMs). Studie se dále zaměřuje na vývojovou cestu taiwanských notebooků a výrobců osobních počítačů Acer a ASUS a na možnosti posílení jejich pozice v konkurenčním světovém prostředí prostřednictvím brand managementu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.