Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení nástrojů marketingového mixu se zaměřením na komunikaci ve vybrané firmě
Dvořáková, Lenka Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadrava, Karel (oponent)
Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.

Viz též: podobná jména autorů
67 DVOŘÁKOVÁ, Lenka
9 DVOŘÁKOVÁ, Linda
47 DVOŘÁKOVÁ, Lucie
67 Dvoráková, Lenka
67 Dvořáková, Lenka
9 Dvořáková, Linda
1 Dvořáková, Lucia
47 Dvořáková, Lucie
4 Dvořáková, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.