Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změna postojů zprávou
Dupalová, Lucie ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Libor, Libor (oponent)
Cílem této práce bylo přenést postoje zainteresovaných skupin prostřednictvím textového sdělení na sociální síti Facebook, kde bylo na jedné straně testováno high context sdělení (spolu se soft sell) a na straně druhé low context sdělení (spolu s hard sell). Šetřením byl podán důkaz o významu obsahu sdělení k využitelnosti pro marketingové účely. High context sdělení obecně ovlivnilo dotazované k upřednostnění všech druhů instrumentálních opatření (pomocí soft sell a negativně vzbuzených emocí proti institucionálním řešením), zatímco low context sdělení zaměřené na výbuchy (hard sell a tvrdá fakta) ovlivnilo dotazované k upřednostnění institucionálního řešení (pojištění) z 49% oproti propagovaným výbuchům. Provedeným šetřením byly také otestovány postoje dvou zainteresovaných skupin, zemědělců a prodejců na problematiku záplav a extrémního sucha a postavení institucí (státu a pojišťoven) v této problematice. Z práce vyplývá, že zemědělci jsou vůči institucionálním řešením (pojištění, dotace) důvěřivější a naopak méně důvěřiví jsou k instrumentálním řešením (alternativní opatření). Přesným opakem je skupina obchodníků. Výsledkem této práce je doporučený návrh na způsob komunikace (konkrétně návrh sloganu) pro pojišťovny vůči těmto zainteresovaným skupinám ke zlepšení povědomí o sobě samých.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.