Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití herního enginu Unity
Dundálek, Martin ; Lang, Stanislav (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
V této bakalářské práci bude rozebrán koncept herního enginu, bude popsána stručná historie herních enginů a čtenář bude seznámen s herními enginy využívanými společnostmi vyvíjejícími videohry, které nejsou pro veřejnost dostupné („in-house“ enginy). V druhé části práce bude psáno programové řešení mechanik hry, představení a stručný popis 3D modelovacího programu Blender, který autor využil pro tvorbu modelů do hry, představení a stručný popis prostředí samotného enginu Unity a závěrem se bude zabývat autorem vytvořenou hrou Stanice Heaven Square.

Viz též: podobná jména autorů
2 Dundálek, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.