|
Význam rozvahy v účetním výkaznictví Švýcarska
Dufková, Iva ; Žárová, Marcela (vedoucí práce) ; Dvořáková, Dana (oponent)
Tato práce se zabývá významem rozvahy ve švýcarském účetním výkaznictví. Nejprve na teoretickém základu, který představují bilanční teorie, ukazuje nezastupitelnou roli rozvahy pro příjemce účetních informací. Dále se věnuje právní úpravě účetnictví ve Švýcarsku a obecným účetním zásadám, účetní závěrce a jejím náležitostem a dále pak existujícím možnostem oceňování a zobrazení vybraných rozvahových položek. V neposlední řadě zkoumá na praktickém příkladu švýcarské obchodní společnosti vypovídací schopnost a význam, rozvahy dané společnosti.
|
|
Reklama jako nástroj komunikačního mixu
DUFKOVÁ, Iva
Cílem diplomové práce je zhodnocení současných nabídek reklam a charakteristika systému sestavování rozpočtů v konkrétní organizaci. Objektem zkoumání jsou reklamy na jednovlivých rádiích, spokojenost firem s prací reklamní agentury a následně jejich reklamou a pohled spotřebitelů na reklamu.
|
|
Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce
DUFKOVÁ, Iva
Téma mé bakalářské práce je Orientace firmy na trhu - prodejní nebo marketingová koncepce. Tuto analýzu jsem se pokusila provést ve společnosti Sony Centrum Ellex GK s.r.o.. Záměrem mé analýzy byla identifikace současné koncepce společnosti. Analýza koncepce je založena na konverzaci s vedoucím pracovníkem, zaměstnanci a na podrobné průzkumu informací o sortimentu, ceně, distribuci a propagaci. Výsledek mého zkoumání ukazuje, že společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. používá prodejní koncepci. Společnost Sony Centurm Ellex GK s.r.o. používá reklamu, která je dána společností Sony. Zisk, který společnosti plyne je z prodaného množství zboží. Tento zisk je ale také podmíněn spokojeností zákazníků. Na závěr bych chtěla říci, že i přes neexistenci marketingového oddělení, společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. věnuje pozornost téměře všem marketingovým činnostem. Větší neodstatky lze spatřovat na základě zjištěných skutečností v oblasti, která je věnována zákazníkům. Zákazníci by požadovali více Sony Center v jednotlivých městech. Dále by si společnost Sony Centrum Ellex GK s.r.o. měla průběžně sama zjišťovat potřeby svých zákazníků a podle toho poté objednávat zboží.
|
| |