Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Politický marketing a analýza komunální kampaně hnutí ANO 2011
Peruth, Milan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dudová, Ilona (oponent)
Tato bakalářská práce nejprve teoreticky charakterizuje pojem politického marketingu a přibližuje marketingový mix v politickém marketingu. Dále se zaměřuje na subjekty na politickém trhu a popisuje volební systém komunálních voleb. V praktické části poté přibližuje komunální volby v roce 2014 ve městě Rakovník a analyzuje marketingovou strategii hnutí ANO 2011. Cílem analýzy je zhodnotit úspěšnost hnutí ANO 2011 v těchto komunálních volbách a nalézt doporučení, která by vedla k lepšímu volebnímu výsledku.

Viz též: podobná jména autorů
2 Dudová, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.