Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mateřská škola Ždírec nad Doubravou (Prezentační videopořad)
Duchková, Nataša ; Jiroušková, Ivana (vedoucí práce) ; Kudláček, Petr (oponent)
NÁZEV: MATEŘSKÁ ŠKOLA ŽDÍREC NAD DOUBRAVOU (prezentační videopořad) ABSTRAKT: Předmětem této bakalářské práce je natočení a následné zpracování prezentačního videopořadu Mateřské školy ve Ždírci nad Doubravou, Chrudimská 77, Ždírec nad Doubravou. Zachycuje celoroční průřez činností dětí. Prezentační videopořad jsem vypracovala podle námětu, obsahového scénáře a technického scénáře, k jehož tvorbě jsem použila střihový program Pinnacle Studio 14 a Microsoft Office PowerPoint. Teoretická část bakalářské práce ukazuje na přednosti videotechniky pro zpracování tématu, možnosti využití videopořadu a použití prezentace PowerPoint. Závěrem se věnuji zhodnocení prezentačního videopořadu s využitím technických prostředků a jeho využití v praxi. KLÍČOVÁ ŠKOLA: Mateřská škola, prezentační videopořad, kamera
Mateřská škola Ždírec nad Doubravou (Prezentační videopořad)
Duchková, Nataša ; Jiroušková, Ivana (vedoucí práce) ; Kudláček, Petr (oponent)
NÁZEV: MATEŘSKÁ ŠKOLA ŽDÍREC NAD DOUBRAVOU (prezentační videopořad) ABSTRAKT: Předmětem této bakalářské práce je natočení a následné zpracování prezentačního videopořadu Mateřské školy ve Ždírci nad Doubravou, Chrudimská 77, Ždírec nad Doubravou. Zachycuje celoroční průřez činností dětí. Prezentační videopořad jsem vypracovala podle námětu, obsahového scénáře a technického scénáře, k jehož tvorbě jsem použila střihový program Pinnacle Studio 14 a Microsoft Office PowerPoint. Teoretická část bakalářské práce ukazuje na přednosti videotechniky pro zpracování tématu, možnosti využití videopořadu a použití prezentace PowerPoint. Závěrem se věnuji zhodnocení prezentačního videopořadu s využitím technických prostředků a jeho využití v praxi. KLÍČOVÁ ŠKOLA: Mateřská škola, prezentační videopořad, kamera

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.