|
Firemní kultura německé firmy Bosch Diesel.cz
Dubová, Zuzana ; Neuwirthová, Magda (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. V teoretické části jsou definovány pojmy kultura, národní kultura, firemní kultura, firemní image, identita a etika. Práce zkoumá vliv působení více národních kultur v rámci jedné mezinárodní společnosti a analyzuje hlavní rozdíly české a německé kultury a podnikatelského prostředí. Praktická část práce je zaměřena na firemní kulturu německé společnosti Bosch Diesel působící v České republice. Analyzuje jednotlivé prvky firemní kultury, např. rozvoj a motivaci zaměstnanců, hodnoty společnosti, interní komunikaci, či společenskou odpovědnost. Závěrečné dotazníkové šetření zkoumá, jak je implementovaná firemní kultura vnímána zaměstnanci společnosti.
|