Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Corporate responsibility as a part of company strategy
Pavelčíková, Katarína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je problematika společenské odpovědnosti podniku, která si postupně získává nové příznivce, a tak nabírá na důležitosti. První část práce je zaměřena na popsání základních charakteristik konceptu a následně na objasnění postupu včlenění společenské odpovědnosti do hlavní strategie podniku. Poslední část teoretické části upozorňuje na potřebné rozlišení konceptu od firemní filantropie a Public Relations. V praktické části práce popisuje dlouhodobou strategii společnosti Nike, Inc., jejíž vlastní aktivity zajišťují nejen uspokojení požadavků všech zainteresovaných skupin podniku, ale také podporu vlastního byznysu a celého odvětví, ve kterém podnik působí. Autorka chce prací poukázat na to, že zapracování společenské odpovědnosti podniku do strategického plánu, může firmě pomoci získat konkurenční výhodu a podpořit komunity, jejichž je součástí.
The contribution of corporate social responsibility for business
Glovňová, Paulína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou CSR, autor se snaží představit tento moderní fenomén jako konkurenční výhodu firem. Práce vymezuje základní charakteristiku CSR, poukazuje na její mylné chápání. Jádro práce tvoří analýza přínosů společenské odpovědnosti. Teoretický koncept je zkoumán v praxi, jako vzor autorovi posloužila společnost Nestlé. Závěr práce obsahuje zhodnocení reportu CSR firmy Nestlé a vlastní názor na začlenění aktivit společensky odpovědného podnikání do firemní strategie.
The concept of social responsibility in a group of companies BUKÓZA HOLDING, a.s.
Polomčáková, Lucia ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Dušková, Iva (oponent)
Tato práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem. Teoretická část pojednává o historii koncepce Corporate social responsibility, o definicích, teoriích a názorech na tuto koncepci. Praktická část práce se zabývá implementací koncepce CSR ve skupině společností BUKÓZA HOLDING, a.s. Výsledkem práce je návrh CSR aktivit vytvořených na míru dané firmě.
Corporate social responsibility and the methods of its measurement
Kolomijcová, Bianka ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; DŽBÁNKOVÁ, ZUZANA (oponent)
V první kapitole práce zkoumá aktuálnost problematiky společenské odpovědnosti firem. Dále se zabývá historickým vývojem tohoto konceptu, načrtává v jakých rovinách a jakým způsobem se této činnosti můžeme věnovat a jaké jsou motivace firem k takovému chování. V druhé kapitole se práce pokouší odpovědět na otázku, proč společenskou odpovědnost měřit, uvádí, jak ji správně reportovat dle norem GRI, a popisuje možné způsoby měření CSR v souvislosti se společenskou výkonností firmy. Třetí kapitola představuje společnost Johnson & Johnson, analyzuje a hodnotí nejaktuálnější report společnosti o trvale udržitelném rozvoji z roku 2007. V závěru vyjadřuje autor svůj názor na načrtnutou problematiku měření a reportování společenské odpovědnosti.

Viz též: podobná jména autorů
3 DUŠKOVÁ, Ilona
1 DUŠKOVÁ, Ivona
3 Dušková, Ilona
3 Dušková, Ivana
3 Dušková, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.