Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix Plzeňského Prazdroje, a.s.
Štěpánková, Kateřina ; Drudík, Jukub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu. Firma Plzeňský Prazdroj, a. s. je přední evropskou pivovarnickou společností. V této práci jsou vymezeny teoretické otázky marketingu, které souvisí s tématem. Poté, díky analytickému prozkoumání, jsou rozpoznané stránky, které by se měly ve firmě zlepšit, ale také ty, které jsou výjimečné oproti konkurentům a díky nim poukázat na nezaměnitelné místo firmy na trhu. Komunikační mix je kombinací nevšednosti, tradičnosti i zaplněním díry na trhu.
Komunikační mix Plzeňského Prazdroje, a.s.
Štěpánková, Kateřina ; Drudík, Jukub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu. Firma Plzeňský Prazdroj, a. s. je přední evropskou pivovarnickou společností. V této práci jsou vymezeny teoretické otázky marketingu, které souvisí s tématem. Poté, díky analytickému prozkoumání, jsou rozpoznané stránky, které by se měly ve firmě zlepšit, ale také ty, které jsou výjimečné oproti konkurentům a díky nim poukázat na nezaměnitelné místo firmy na trhu. Komunikační mix je kombinací nevšednosti, tradičnosti i zaplněním díry na trhu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Drudík, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.