Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Branded entertainment možnosti plynoucí ze spolupráce zábavníh o a reklamního průmyslu
Dědková, Linda ; Drocár, Jakub (vedoucí práce) ; LAMPEROVÁ, Marta (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou nástroje branded entertainment. Jejím cílem je představit branded entertainment a jeho potenciál v dnešní době a blízké budoucnosti. Nahlíží na branded entertainment jako model spolupráce zábavního a reklamního průmyslu. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je definován pojem branded entertainment i další důležité pojmy. V druhé kapitole jsou popsány nedávné změny v mediálním světě a jejich důsledky. Třetí kapitola podrobně rozebírá princip fungování branded entertainmentu a jeho specifika a uvádí aktuální příklady v českém i mezinárodním kontextu. V závěrečné kapitole je podrobně analyzován jeden z českých příkladů, jehož cílem je zjištění postojů tří klíčových subjektů při vzniku konkrétního projektu branded entertainmentu a ověřit teoretická východiska z předchozích kapitol. V závěru práce je vyslovena zobecnující hypotéza týkající se fungování a využítí branded entertainmentu a možného vývoje v budoucnu.
Virální marketing
Drocár, Jakub ; Malina, Petr (vedoucí práce) ; Sládeček, Petr (oponent)
Práce má za cíl zmapovat oblast virálního marketingu především z pohledu výrobce obsahu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.