Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu startupů
Patka, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti využití sociálních sítích pro podporu startupu, což je specifická oblast pro rozjezd nového podnikání, a sepsána byla z důvodu nedostatečných informací, charakteristických právě pro ně. Teoretická část se zaměřuje na popis jednotlivých sítí, filozofii sociálního marketingu a analýzu startupů ve světě i ČR. Hlavní část práce má za úkol navrhnout praktickou a realizovatelnou strategii pro podporu vybraného startupu, která bude následně analyzována. Po přečtení by měl mít čtenář představu, jakým způsobem sociální sítě fungují, jak se na nich uživatelé chovají a jak je nejlépe využít při zakládání nového projektu.
Metodika auditu webových stránek
Jirsa, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Webové stránky mají významný vliv na konkurenceschopnost organizací, proto je třeba se zabývat aspekty, které ovlivňují jejich úspěšnost. Minimálně se vyplatí odhalit nedostatky, u kterých existuje jednoduchá náprava, a které brání efektivnímu použití stránek. K tomuto účelu lze využít celou řadu metod a nástrojů auditu, které však postrádají komplexní přístup k problematice. Cílem práce je vytvoření metodiky auditu webových stránek a její následná implementace do online nástroje tak, aby bylo možné audit provádět automatizovaně. Z tohoto důvodu jsem nejdříve popsal aspekty úspěšnosti webových stránek, jako je optimalizace pro vyhledávače, přístupnost, použitelnost, informační architektura a informační hodnota. Dále jsem analyzoval metody a nástroje auditu webových stránek a zkoumal možnosti jejich systémové integrace. Díky tomu jsem mohl navrhnout optimální postup auditu a realizovat zmiňovaný nástroj, který tvoří hlavní výstup práce, a je na přiloženém CD. Přínos nástroje spočívá především v komplexním pojetí auditu, který se nezaměřuje jen na určitou oblast, ale snaží se vyhodnotit všechny možné skutečnosti v rámci jedné analýzy. Výhodou nástroje je možnost jeho masového využití. Dovoluje s minimálními náklady a bez nároků na jakékoliv znalosti odhalovat chyby webových stránek a doporučovat řešení. Nástroj obsahuje několik unikátních algoritmů, které provádějí kontrolu určitých aspektů stránky, díky čemuž odpadá nutnost manuálního ověřování.
Návrh webových stránek malé stavební firmy
Konáš, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření webových stránek pro malou stavební firmu a navržení marketingového auditu v rozsahu možností firmy. Některé metody se implementují v rámci tvorby webu a některé budou sloužit jako podklady pro další možné kroky do budoucna. Teoretická část práce pojednává o postupu při tvorbě webových prezentací malé organizace a je zaměřena na pravidla a metodiky, které by měly být dodrženy za účelem vytvoření kvalitních webových stránek. Dále je zde popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a následně pro samotné návštěvníky. Po teoretické části následuje část praktická, která díky získaným znalostem a vlastním zkušenostem autora popisuje tvorbu webové prezentace pro firmu Promonasta na základě provedených analýz a navržení optimální marketingové strategie. Hlavním cílem práce je snaha zlepšit dosavadní "špatnou" pozici firmy na Internetu, a tím jí přilákat potencionální zákazníky.
Audit webových stránek internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní postupy a pravidla, které by měl dodržovat každý úspěšný internetový obchod. Cílem práce je sepsat a shromáždit všechna tato důležitá kritéria. Podle těchto kritérií je dále v této práci analyzován konkrétní internetový obchod a jeho konkurenti na trhu a z provedených analýz jsou vyvozeny patřičné závěry. Dále jsou v této práci popsány důležité metody propagace webových stránek a také základy webové analytiky pro internetové obchody. Závěrečná část této práce je věnována konkrétním návrhům na zlepšení internetového obchodu, které by měly mít za přínos příchod nových zákazníků a tím pádem i zvýšení zisků obchodu.

Viz též: podobná jména autorů
4 Drašnar, Jakub
3 Drašnar, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.