Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza výuky průřezových témat ve školní TV
Dosedělová, Jana ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Potměšil, Jaroslav (oponent)
Název: Analýza výuky průřezových témat ve školní TV. Název v angličtině: Analysis of teaching cross-curricular themes in physical education lessons. Cíl práce: Analyzovat názory současných učitelů na TV na možnosti výuky průřezových témat ve školní TV a jejich případný zájem o doškolení pro výuku průřezových témat. Určit hlavní problémy a požadavky na témata proškolení a metodické materiály, navrhnout možnost řešení a vhodné didaktické postupy. Metody práce: Dotazníkové šetřením na deseti středních školách v Praze a deseti středních školách v Olomouckém kraji. Dotazník zaměřen na zjištění aktuálního stavu výuky průřezových témat v rámci vzdělávacího předmětu Tělesná výchova. Dále pak na názory učitelů na vhodnost a využitelnost průřezových témat v jednotlivých vzdělávacích oborech. Výsledky: Výsledky diplomové práce obohatí poznání aktuálního stavu výuky TV po zavedení rámcových a školních vzdělávacích programů a po otevření možnosti pro učitele kreativně a angažovaně sestavovat vlastní program TV. Upozorní na nedostatky a potřeby praxe. To bude využito v pregraduální přípravě budoucích učitelů i v doškolování učitelů současných. Klíčová slova: Vzdělávací programy, průřezová témata, člověk a zdraví, tělesná výchova.
Analýza výuky průřezových témat ve školní TV
Dosedělová, Jana ; Potměšil, Jaroslav (oponent) ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce)
Název: Analýza výuky průřezových témat ve školní TV. Název v angličtině: Analysis of teaching cross-curricular themes in physical education lessons. Cíl práce: Analyzovat názory současných učitelů na TV na možnosti výuky průřezových témat ve školní TV a jejich případný zájem o doškolení pro výuku průřezových témat. Určit hlavní problémy a požadavky na témata proškolení a metodické materiály, navrhnout možnost řešení a vhodné didaktické postupy. Metody práce: Dotazníkové šetřením na deseti středních školách v Praze a deseti středních školách v Olomouckém kraji. Dotazník zaměřen na zjištění aktuálního stavu výuky průřezových témat v rámci vzdělávacího předmětu Tělesná výchova. Dále pak na názory učitelů na vhodnost a využitelnost průřezových témat v jednotlivých vzdělávacích oborech. Výsledky: Výsledky diplomové práce obohatí poznání aktuálního stavu výuky TV po zavedení rámcových a školních vzdělávacích programů a po otevření možnosti pro učitele kreativně a angažovaně sestavovat vlastní program TV. Upozorní na nedostatky a potřeby praxe. To bude využito v pregraduální přípravě budoucích učitelů i v doškolování učitelů současných. Klíčová slova: Vzdělávací programy, průřezová témata, člověk a zdraví, tělesná výchova.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.